"A La femme a döntéshozó, értelmiségi, véleményformáló nők magazinja. A La femme nekik és róluk szól. La femme magazin, la femme, lafemme.hu, lafemme"
« vissza nyomtatás

Trendek, amik a jövőt formálják

Két izgalmas nap viselkedés-tudományról, márkaélmény-fokozás és fogyasztói bevonásról nemzetközi sztárelőadókkal. Húsz éves a Brand Festival!

A fogyasztói döntések mögött húzódó motivációk megértésében segít a viselkedési közgazdaságtan, amely egyre nagyobb teret kap az üzleti döntéshozatalban és a reklámkészítés gyakorlatában. A tudományterület eredményei számtalan lehetőséget biztosítanak a marketing- és kommunikációs szakemberek számára a fogyasztók viselkedésének megértésében, az azt befolyásoló eszközök hatékony használatában.

 

Olyan ismert és sikeres márkák alkalmaznak viselkedéstudománnyal foglalkozó szakembereket, mint a biztosítási iparág Revolutja-ként emlegetett Lemonade, a Spotify, a Facebook, az Instagram, a Netflix, az Apple, a World Bank, az Amazon, a Headspace, a Disney parkok és a Disney+.

 

„A fogyasztói döntések mögötti valódi motivációk megértése a korábbiaktól gyökeresen más kommunikációs kompetenciákat, stratégiai tervezést igényel. Ennek a megértésében segít a viselkedési-közgazdaságtan, amely mára egyre nagyobb teret kap az üzleti döntéshozatal és a reklámkészítés gyakorlatában.” – mondta Barna Tamás a Brand Festival elnöke.

A BrandFestival-on jelen lesz és a fogyasztói magatartás legújabb trendjeiről, a divat és vásárlás pszichológiai hátteréről tart majd előadást Michael Solomon, világhírű marketingprofesszor, akinek legutóbbi könyve arról szól, hogy miként kényszerítik a márkák szegmentációs ketrecekbe az embereket.

 

A BrandFestival idei programjában a viselkedéstudomány (avagy a viselkedés-közgazdaságtani/pszichológiai) jelenségek bemutatása, nemzetközi sztárelőadók és hazai üzleti döntéshozók elóadásain, kerekeasztal beszélgetéseken keresztül. A viselkedési közgazdaságtan néhány évvel ezelőtt robbant be a köztudatba, a közgazdaságtudomány főáramlatának részévé vált, népszerűsége, térnyerése folyamatosan növekszik.

 

Több mint 100 előadó, köztük számos nemzetközi szakember a jubileumi, idén húsz éves BrandFestival színpadán október 28-29-én. Két izgalmas nap a viselkedés-tudomány, a márkaélmény-fokozás és a fogyasztói bevonás kérdéseiről.