"A design számos területén megfordult már, de a videózás sem áll távol tőle, például A Dal című műsor egyik évadában a döntőig jutott ÍV „Moments” című dalához ő..."
lorem iposum dolor
Praesent suscipit aliquam urna. Praesent et velit lorem.
Fusce id ligula odio. Aenean feugiat ante ut sapien fermentum mollis.
A design számos területén megfordult már, de a videózás sem áll távol tőle, például A Dal című műsor egyik évadában a döntőig jutott ÍV „Moments” című dalához ő készített videoklipet. A jövőben egy egészségügyi alkalmazást szeretne megvalósítani.
Gyerekként „jövőautókat” rajzolt Tóth Máté, aztán később felvették a Moholy-Nagy László Művészeti Egyetem jogelődjére, a Magyar Iparművészeti Egyetemre. Tanulmányai mellett öt évig több mint negyven építészeti projektben vett részt. A HA építészirodában Huszár Andrással dolgozott. „Rengeteg mindenen mentünk együtt keresztül, azt hiszem, sokat tanulhattam, tanulhattunk egymástól” – meséli.
Minibuszt is tervezett, és egy 42 lábas vitorlás yachtot a Balatonra. „Nagyon érdekes munka volt, mert legalább alapszinten megtanultam vitorlázni” – idézi fel az utóbbi, pénzügyi okok miatt megvalósulatlan projekt emlékét. Később a Mobilsofában egyszerre kellett csinálnia vezető tervezőként a rendezvényszervezést és a bútortervezést. Ezt követően a 2015-ben Red Dot díjas Teqball asztal társtervezője volt. A közelmúltban egy startup cég résztulajdonosa lett, amely kutyákra helyezhető kütyüt, okos eszközt tervez.
Máté négy éve a Tekinvest holding vezető tervezője. Az egyik legtöbb példányban eladott on-line pénztárgép, a Cashcube márka tervezését és kommunikációját irányítja. A Tekinvestet kiváló inkubátornak tartja, főnökét, Temesfői Zsoltot pedig barátjának és mentorának tekinti. „Feltétel nélkül bízott a tehetségemben, szabadságot és lehetőséget adott, hogy ezt meg is mutathassam” – mondja róla. „Ritka, hogy sokmilliós játékszerekkel játszhat az ember az én szakmámban, főleg Magyarországon” – fűzi hozzá. Jelenleg négy általa tervezett termék van a piacon. Idén továbbiak várhatók, ezek útját egészen a csomagolásig és a márkakommunikációig neki kell levezényelnie.
30 esztendős. A La femme 50 tehetséges magyar fiatal programtól elsősorban a személyisége fejlődését várja. „Sok projektben részt vettem, viszont elhanyagoltam a self branding, magyarul az énmárka jelentőségét. Ezen szeretnék változtatni” – mondja erről.
Az Electrolux nemzetközi ötletpályázatán tavaly a Noura koncepciójával a legjobb 50 közé került (a név a Nourishment Assistant, azaz táplálkozási tanácsadó kifejezésből ered). A koncepció termékinnovációra fordítására és először az amerikai piacon való bevezetésére egy világszintű startupot szeretne létrehozni. Képzeljünk el egy olyan tárgyat, a Nourát, testünk asszisztensét, amelyet csak megérintünk a nap bármely szakában. Automatikusan és fájdalommentesen elvégez pár mérést, és már jön is az eredmény a telefonunkra, hogy mit kellene fogyasztanunk aznap azért, hogy egészségesek és fittek maradjunk. Majd meg is rendelhetjük az étteremből az ízlésünknek megfelelő ételt, amire a szervezetünknek valóban szüksége van, vagy ha otthon vagyunk, ételrecepteket ajánl. Hát nem lenne fantasztikus?
Kósa Erika "Máté teljes elszántsággal dolgozik egy olyan műszer létrehozásán, amely jelentősen előremozdítja a családok számára az egészségtudatos gondolkodást. Életfilozófiája, bölcsessége, fiatal kora ellenére példaként szolgálhat mindannyiunk számára. "