"Rendhagyó bankfiókok nyíltak meg egy-egy napra az ország több pontján: egy karitatív akció keretében pénzérme alakú csokikat, süteményeket árultak."

lorem iposum dolor

Praesent suscipit aliquam urna. Praesent et velit lorem. Fusce id ligula odio. Aenean feugiat ante ut sapien fermentum mollis.
rendben
 
 

Különleges bankfiókok nyíltak országszerte

Rendhagyó bankfiókok nyíltak meg egy-egy napra az ország több pontján: egy karitatív akció keretében pénzérme alakú csokikat, süteményeket árultak.

A bevételből ismeret- és készségfejlesztő társasjátékokat vásárolnak a szervezők többgyermekes családok számára, valamint iskolákba is eljuttatják azokat. Az idei akciót a Raiffeisen Bank támogatta. A Sütibank elnevezéssel indított jótékonysági kezdeményezéstől a szervezők azt várják, hogy erősödjön a diákok pénzügyi tervezési készsége és megtakarítási hajlandósága.

Több, a közelmúltban készült kutatás is megmutatta, hogy a fiatalabb generációktól sokszor távol áll a pénzügyi információk nyelvezete, van még tennivaló a személyes pénzügyekkel kapcsolatos tudatosság erősítésében. Bár a Nemzeti Alaptantervben a gazdasági-pénzügyi ismeretek oktatása évek óta kiemelt fejlesztésként szerepel, a pénzügyi szektornak is van szerepe és feladata az ismeretek átadásában.

 

A modern digitális banki szolgáltatások, mint például a mobilbanki alkalmazások vagy az interneten történő ügyintézés lehetősége sokkal egyszerűbbé teszik a napi banki ügyeket. Emellett is fontos azonban, hogy a fiatalok megismerkedjenek az alapvető összefüggésekkel, és tudatosan kezeljék személyes pénzügyeiket – mondta Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketing igazgatója.

 

A szakember szerint sokkal jobb a helyzet, mint 20-25 évvel ezelőtt, jelentősen javult a pénzügyi tudatosság, de még nem tart azon a szinten, mint Nyugat-Európában. A

YALCINKAYA VERONIKA
"Jelentősen javult a pénzügyi tudatosság, de még nem tart azon a szinten, mint Nyugat-Európában"
pénzintézetek is sokat tesznek azért, hogy a napi pénzügyek egyszerűbbé váljanak: a Raiffeisen Bank a közelmúltban például új, könnyen áttekinthető és kezelhető mobil banki alkalmazást vezetett be – ezt a fiatalabb ügyfelek is szívesen, és kifejezetten aktívan használják.

 

A Sütibankban decemberben több ezer „ügyfél” fordult meg, a karitatív akciót januárban több helyen is megismétlik.

La femme La femme cikke 2019. december
Lepje meg üzleti partnereit, családtagjait egy különleges, személyre szóló ajándékkal.