HAUTE COUTURE
A mágikus hangzású haute couture kultusz, művészet, divat. A 2014-es tavaszi kollekciókat a romantika, és a futurisztikus elemek jellemezték.
SZEREPZAVAR
Az elmúlt évszázadok során jelentős fordulat történt az emberiséggel. A női-férfi szerepek lassan összemosódnak. De vajon jó ez nekünk?
TREND
Szinte még el sem kongatja az óra szilveszter éjszakáján az éjfélt, már minden szem Milánóra szegeződik.
A FÉRFI, AKI TETSZIK NEKÜNK
Jean Dujardin
DIVAT
Kiegészítők, amelyek az elmúlt 100 évben eltűntek a női gardróbból.
ELEGANCIA MAGYARORSZÁGON
Schiffer Miklós minden körülmények között tökéletesen elegáns. Éppen a Kempinskibe illik, pedig onnan tényleg könnyű kilógni!
ELNÖKI SOMMELIER
A jó bornak igenis kell cégér! Gál Helga, az első magyar női „borpohárnok”.
Ezen a nyáron jön-megy szeszélyes és romantikus régi-új kedvencünk, a csipke. Csakúgy, mint a bárányfelhők...
JÓTÉKONYSÁG
Amerika a vállalkozásaival „csak” létrehozta, de a filantrópiával újrateremtette a gazdasági jólétet.
KIÁLLÍTÁS
Most nem kell az óceán másik oldalára utaznunk, hogy megnézzük Hollywood legendás jelmezeit! Elég Londonig.
PÁRKAPCSOLAT
Vannak, akik hisznek benne és olyan is akad, aki felesleges körítésnek tartja. De milyen is a romantika a 21. században?
DESIGN
A design nem tárgy, hanem folyamat. Mi újat hozott a 2012-es Magyar Formatervezési Díj?
ŐSZI ÉKSZERTRENDEK
A barokkos díszítésű darabok mellett az egyszerűbb, kifinomult ékszerek is nagy népszerűségnek örvendtek idén a kifutókon!
FESZTIVÁL
Magyarország idén először vesz részt a washingtoni Népművészeti Fesztiválon, ahová közel száz magyar fellépőt várnak.
A FOGYASZTÓI TÁRSADALOM ÁTALAKULÁSA
Fogyasztói szokásaink nagy változáson mentek keresztül az elmúlt években. Mit csinálunk másképp?
MAKROBIOTIKA
Folyamatosan kutatjuk, miben rejlik egészségünk titka. Mit nyújt számunkra a makrobiotika?
SPORT
A futás mostanra igazi divathullámmá nőtte ki magát. De vajon minek köszönheti a sportág egyre növekvő népszerűségét?
TESTTUDAT
Hogyan tanulunk meg a testünkben élni, hogyan lehet felülírni a popkultúra ártalmas üzeneteit, és miért reménykeltők a fiatal nők?
GENERÁCIÓK ÜZLETBEN
„A vagyon akkor válik igazi értékké, ha a következő generációkat is gazdagítja.” – vallja a privátbankár
REKLÁM ÉS ETIKA
Az American Apparel amerikai divatcég újabb figyelmeztetést kapott szexista divatkampányáért.
Változatok dohányzóasztalra
Pihenés a kertben
Moholy-Nagy László művei Fotográfus, festő, formatervező, a magyar képzőművészeti egyetem névadója.
Lepje meg üzleti partnereit, családtagjait egy különleges, személyreszóló ajándékkal.
művészeti vezető
televíziós műsorvezető
újságíró